sobota, 26 kwietnia 2014

Jernej Bereszyński

Siema!
Przyszło ostatnio parę listów więc można by coś pokazać.
ako pierwszy prezentuje autograf Jerneja Damjana. Autograf chyba większość posiada.
Fanem skoków za wielkim to ja nie jestem, ale popaczeć lubię po prostu.
W przyszłości chciałbym dodać do kolekcji naszych orzełków i Kamila Stocha którego nikt nie pamięta odkąd zrobiło się ciepło. Autograf zdobyłem wysyłając wiadomość do skoczka, więc zapraszam TUTAJ.
Pierwszy autograf od ekstraklasowicza!
Bartosz Bereszyński był łaskaw wysłać mi parę swoich zdjęć. Swoją drogą wyszedł na nich jak ci aktorzy z amerykańskich reklam, prezentujący efekty używania ich boskiej, wybielającej pasty do zębów.
2 autografy Bartosza chętnie wymienię więc zapraszam TUTAJ.
Autograf zdobyłem pisząc na adres Legii do Bartosza.

Dzięki za przeczytanie tego posta!
Jeśli spodobał ci się mój blog będzie mi bardzo miło kiedy dodasz jakiś komentarz i będziesz mnie obserwować dalej!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz