poniedziałek, 2 czerwca 2014

Tych nazwisk nie trzeba nikomu przedstawiać

Tych nazwisk proszę panów i pań, chyba nie trzeba nikomu przedstawiać...
 Tamtararam!

Pierwszy z panów to nie kto inny, jak Zbigniew Boniek!
Nasza legenda i duma piłki nożnej! Obecnie prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Człowiek którego bardzo szanuję za zasługi dla polskiej piłki w trakcie, jak i po zakończeniu kariery.
No nazwisko mówi samo za siebie, ale musicie przyznać, że posada "Prezes PZPN" Nigdy już nie będzie się dobrze kojarzyć ;). Mam nadzieję, że Boniek zmyje cały syf z fotela który zostawili poprzedni prezesi.


Do Zbyszka pisałem na adres związku:

Polski Związek Piłki Nożnej
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7
02-366 Warszawa

Wiem również, że autograf można dostać za maila do PZPN.

e-mail: pzpn@pzpn.pl

Kolejne nazwisko, czyli Oliver Kahn!
Następna osoba która dołożyła do światowego futbolu swoje 3 grosze!
Czuję straszny szacunek do Olivera i jego umiejętności, bo sam jestem bramkarzem.
Człowiek z wielkim temperamentem, ale trzeba przyznać, że Bayern znalazł dla niego godnego następce.
Mowa o nikim innym, jak o człowieku znanym jako Manuel Neuer.


Autograf zdobyłem za Maila więc zapraszam na E-Maile Gwiazd



Dzięki za przeczytanie tego posta!
Jeśli spodobał ci się mój blog będzie mi bardzo miło kiedy dodasz jakiś komentarz i będziesz mnie obserwować dalej!





2 komentarze: